Digitalització

En el municipi d’Oliva existeixen 380 xicotets comerços dels quals, el 16% utilitzen xarxes socials de manera òptima i eficient, el 25% utilitzen Whatsapp per a atendre els seus clients de manera ràpida i un 87% tenen la seua fitxa de Google actualitzada. Aquests són alguns de les dades de la situació digital del xicotet comerç del municipi d’Oliva. A partir d’aquesta informació, la Regidora de Comerç, Mercats i Consum Yolanda Balaguer ha decidit posar en marxa la campanya de digitalització: “*Jo Compre a Oliva En línia” Amb l’objectiu de millorar el nivell de digitalització del xicotet comerç del municipi d’Oliva. Aquesta campanya consistirà en el desenvolupament de quatre tallers presencials, l’acompanyament en línia d’un tutor, el suport en botiga d’un col·laborador per a l’optimització de l’entorn digital del comerç i la posada en marxa de la botiga en línia dels comerços d’oliva. Tots els comerciants interessats a participar en aquesta campanya, poden fer-ho inscrivint-se en aquest formulari:

https://bit.ly/3ybhRJk